Παραμένουν οι ίδιοι αντιδήμαρχοι για το 2025 στο Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιέων

Καμία αλλαγή όσον αφορά τους Αντιδημάρχους δεν είχαμε για το νέο έτος.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Γιώργου Αραπίτσα οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων παραμένουν οι ίδιοι για το έτος 2025 και η θητεία τους θα είναι από 11-01-2025 έως και τις 10-1-2026.

Συγκεκριμένα ο κος Γιώργος Αραπίτσας όρισε του παρακάτω Αντιδημάρχους:

Αποφασίζουμε
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους, ως έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Αλιάρτου

  • Θεσπιέων, με θητεία από 11/01/2025 μέχρι 10/01/2026, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
  1. Τον κ. Ζάγκα Πέτρο του Γεωργίου, Δημοτικό Σύμβουλος της Πλειοψηφίας, Αντιδήμαρχο Διοικητικών
    Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας, στον οποίο μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες :
    Α. Διοικητικών Θεμάτων : την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων
    οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών
    Υπηρεσιών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής Κατάστασης
    και Ληξιαρχείου, Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα
    Οργανισμό Εσωτερικής Κατάστασης του Δήμου ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το οικείο νομικό πλαίσιο
    Β. 1. Θεμάτων Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π. ) Αλιάρτου: την εποπτεία και την ευθύνη του Κ.Ε.Π.
    Αλιάρτου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του , όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ του Δήμου
    ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
  2. Βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
  3. Τέλεση πολιτικών γάμων.
  4. Τήρηση κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων.
  5. Παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των υφιστάμενων Δημοτικών κοινωνικών δομών, καθώς και
    των παρεχόμενων κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου (Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρο Κοινότητας, Παιδικοί
    Σταθμοί , Βρεφικός Σταθμός, ΚΑΠΗ).
  6. Ανάληψη πρωτοβουλιών και ανάπτυξη δράσεων με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της
    τοπικής κοινωνίας σε θέματα εθελοντισμού και ανάπτυξη συνεργασίας με φορείς που θα αναδείξουν τη
    σημασία του.
  7. Διαχείριση αδέσποτων σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων.
  8. Την ευθύνη για θέματα που αφορούν το Κέντρο Υγείας Αλιάρτου και άπτονται των αρμοδιοτήτων του
    Δήμου σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Αλιάρτου.
  9. Το συντονισμό του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων σε συνεργασία με το Γραφείο Δημάρχου.
  10. Την ευθύνη, την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα Διοίκησης, Προσλήψεων και Διαχείρισης του
    Ανθρώπινου Δυναμικού για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.
  11. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Τύπου.
  12. Τη μέριμνα και παρακολούθηση της λειτουργίας της ιστοσελίδας του Δήμου.
    Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
    Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας, απουσιάζει ή
    κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητες ο Δήμαρχος.
  13. Τον κ. Μπόλμπαση Βασίλειο του Ιωάννη, Δημοτικό Σύμβουλος της Πλειοψηφίας, Αντιδήμαρχο
    Τεχνικών Έργων και Πολιτικής Προστασίας, και στον οποίο μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω
    αρμοδιότητες :
    Α.1. Εποπτεύει την λειτουργία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και συντονίζει την ομαλή εκτέλεση των
    έργων (πλην της αρμοδιότητας της εποπτείας των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία).
  14. Είναι υπεύθυνος της καταγραφής των αναγκών σε τεχνικά έργα, όλων των τοπικών κοινοτήτων και σε
    συνεργασία με τους προέδρους συντονίζει την εκτέλεση των προγραμματισθέντων έργων.
  15. Παρακολούθηση των τεχνικών έργων που υλοποιεί η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών – Περιβάλλοντος &
    Πολεοδομίας στα γεωγραφικά όρια του δήμου , την παρακολούθηση της πορείας των μελετών και της
    εξέλιξης των έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
    Β.1. Πολιτικής Προστασίας ( Πρόληψη & Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών).
  16. Αντιπυρική – αντιπλημμυρική προστασία.
  17. Πρόληψη – Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών (σεισμός, καύσωνας, παγετός κλπ).
  18. Σε περίπτωση σχετικού γεγονότος έκτακτης ανάγκης στην έκταση χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου
    Αλιάρτου – Θεσπιέων έχει τον απόλυτο συντονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και του
    εμπλεκόμενου προσωπικού.
    Γ. Γραφείο κίνησης – Συντήρηση Οχημάτων.
    Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
    Σε περίπτωση όπου ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Πολιτικής Προστασίας απουσιάζει ή κωλύεται
    τις αρμοδιότητες, ασκεί α) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Αλιάρτου κ. Μπουζίκας
    Κωνσταντίνος και β) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Θεσπιέων κ. Παπαθανασίου
    Αθανάσιος.
  19. Τον κ. Μπουζίκα Κωνσταντίνο του Μοδέστου, Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας, κατά τόπο
    Αντιδήμαρχο καθημερινότητας, περιβάλλοντος, πρασίνου και Καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων
    στη Δ.Ε. Αλιάρτου και στον οποίο μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος
    Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων
    (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
    β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων
    ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Αλιάρτου
    γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε.
    Αλιάρτου .
    δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης, στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
    ε. Συντήρηση της Αγροτικής οδοποιίας στη Δ.Ε. Αλιάρτου (σε συνεργασία με τους Προέδρους των
    Δημοτικών Κοινοτήτων).
    στ. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων),
    στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
    ζ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Αλιάρτου( σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών
    Κοινοτήτων).
    η. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
    θ. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Αλιάρτου.
    ι. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης-Άρδευσης Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην
    Δ.Ε. Αλιάρτου.
    κ. Την εποπτεία Λαϊκής Αγοράς σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Αλιάρτου.
    Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
    Σε περίπτωση που ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Αλιάρτου απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις
    αρμοδιότητές του, α) ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων και Πολιτικής Προστασίας κ. Μπόλπασης
    Βασίλειος και β) ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας κ. Ζάγκας Πέτρος.
  20. Τον κ. Παπαθανασίου Αθανάσιο του Χαραλάμπους, Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας, κατά
    τόπο Αντιδήμαρχο καθημερινότητας, περιβάλλοντος, πρασίνου και Καθαριότητας κοινοχρήστων
    χώρων στη Δ.Ε. Θεσπιέων, και στον οποίο μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος
    Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων
    (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
    β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων
    ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Θεσπιέων
    γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε.
    Θεσπιέων .
    δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης, στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
    ε. Συντήρηση της Αγροτικής οδοποιίας στη Δ.Ε. Θεσπιέων (σε συνεργασία με τους Προέδρους των
    Δημοτικών Κοινοτήτων).
    στ. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων),
    στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
    ζ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Θεσπιέων (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών
    Κοινοτήτων).
    η. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
    θ. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Θεσπιέων.
    ι. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης-Άρδευσης Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην
    Δ.Ε. Θεσπιέων.
    Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
    Σε περίπτωση όπου ο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Θεσπιέων απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί τις αρμοδιότητές
    του, ο Αντιδήμαρχος πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας κ. Κουρούνης Μάριος.
    Β. Τον κ. Κουρούνη Μάριο του Χρήστου, Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας καθ΄ ύλη άμισθο
    Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα με θητεία από 11/01/2025 έως 10/01/2026 με τις παρακάτω
    αρμοδιότητες :
    A. Αρμοδιότητες Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας:
  21. Στο τομέα της φυτικής παραγωγής (μέριμνας για την ανάπτυξη προστασίας και παρακολούθησης της
    φυτικής παραγωγής, ευθύνης και εποπτείας κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας , ευθύνης και
    λειτουργίας των εποπτευόμενων φορέων σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις).
  22. Στο τομέα της ζωικής παραγωγής (μέριμνας για την ανάπτυξη, προστασία εκτίμηση και
    παρακολούθηση της ζωικής παραγωγής, για την διαχείριση βοσκοτόπων) .
    Β. Ενημέρωση παρακολούθηση εφαρμογή προγραμμάτων νέων Αγροτών.
    Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
    Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Τομέα απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητες ο
    Δήμαρχος.
    Γ. Η εποπτεία της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών ασκείται από τον Δήμαρχο.
    Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.
    Μπουζίκας Κωνσταντίνος του Μοδέστου που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
    Ε. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του
    προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
    Στ. Η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου είναι δυνατή με απόφαση Δημάρχου οποτεδήποτε.
    Ζ. Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και στο πρόγραμμα
    «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ – ΘΕΣΠΙΕΩΝ
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΑΠΙΤΣΑΣ

Σχετικά

Αφήστε ένα σχόλιο